Projekty

Skrytý potenciál – spolupodílela jsem se na pořadu pro Českou televizi – talk show Jana Mühlfeita – autorka a scénaristka Jaroslava Timková (2015)

Odemkněte svůj skrytý potenciál – organizovala jsem konferenci Ostrava má potenciál (2015)

Galerie

Rozhovory

Česká televize – Dobré ráno: Umění telefonovat (18.3.2015)

Česká televize – Dobré ráno: Etiketa telefonování (15.2.2017)

Český rozhlas (5.3.2016)

Rádio Čas (20.2.2017)

Magazín Osobní rozvoj5 otázek pro Ivanu Bystroňovou

Řekli o mě

Marián Rusňák

riaditeľ realitnej kancelárie

RE/MAX Mr & Mrs

„Školenie, ktoré sme absolvovali spolu s manželkou (spolumajiteľka) bolo pre nás jednoznačne najlepšie, protože technické a o náhodne zručnosti už dlhšie ovládame, ale tento druh školenia nám dal nový rozmer a vieme ho trefne použiť do praxe.

V našom prípade je kružnica jasná, vyplnená celá, (ja extrovert, Mária introvert) a tým vieme zabazpečiť komunikáciu pri akom kolvek klientovi.

Od tvojho školenia viac aktívne počúvame klientov, aby sme vedeli nastaviť komunikáciu na ich osobnosť. Toto nastavenie komunikácie sme začali uplatňovať nie len v biznise, ale i v našom denodennom živote.

Pre nás bolo toto školenie jedným z najproduktívnejších. A doporúčame takéto školenie zaradiť aj pro treningu „Realitný profesional“ nakoľko lektor vie trefne odprezentovať na realiný biznis.“ Za nás jedno veľké DAKUJEM!!!

Jakub Šimůnek

jednatel AROMATICA CZ s.r.o.

„Školení paní Bystroňové hodnotím jako obrovský úspěch po všech stránkách. O jejích kvalitách jsem slyšel dlouho dopředu od kolegy, takže má očekávání byla přinejmenším neskromná, ovšem to, co paní Ivana předvedla, předčilo všechna očekávání. Její vyjadřovací talent a schopnost i složité věci vysvětlit jednoduše je skvělý, stejně jako její pohotovost s odpovědmi na dotazy pomocí příkladů z praxe (ať už reálných či „na první dobrou“ vymyšlených).“

Ing. Daniela Divínová

ředitelka Masarykova veřejná knihovna Vsetín

„Ivana Bystroňová je velmi zkušená, empatická, vstřícná a erudovaná lektorka. Absolvovali jsme precizně, nám na míru, připravené školení Typologie klienta, které nás utvrdilo v tom, jak důležité je pochopit sám sebe, abychom se dokázali naladit na vlnu zákazníka, který má využít naši poskytovanou službu.

Školení s ní bylo jedinečné a originální. Výborně zvládla i naši různorodost, ať už věkovou nebo povahovou, je nás v týmu 28. A přestože jsme v celku stabilní a semknutý tým, a pravidelně se zabýváme tématem komunikaci a kultivaci vztahů uvnitř týmu i směrem ven k zákazníkům, její školení pro nás bylo velmi přínosné a inspirativní.“

Tým zákaznické péče

Call centrum Leo Express

Školení bylo naprosto super a velmi přínosné. Hodně mi pomohlo se zorientovat v oblasti konfrontace s konfliktním zákazníkem. Taktéž mě potěšilo zjištění, že máme v pracovním kolektivu společné vlastnosti, pomohlo mi to se cítit lépe, že zapadám a patřím do kolektivu. Celkově to bylo jako bych četla self-help knihu, ale v reálném životě. Školení pro mě rozhodně bylo osvěžením a dalo mi novou chuť do práce, novou perspektivu, jak vnímat zákazníky. (Zuzka)

Ze školení jsem si odnesla spoustu věci, například to, že už lépe dokážu rozeznat, jaký typ člověka nám vola. Lektorka nám hezky vysvětlila všechny druhy temperamentu, jejich povahy a jak k nim přistupovat. Nebát se jít rovnou k věci a řešit situace rozumně. Po přednášce jsem byla nabitá plná energie a moc ráda bych uvítala její další školení. Lektorka byla moc milá a dobře se poslouchala. (Rút)

Typologii 4 osobností jsem se učil na SŠ, nicméně jsme to neprobírali nikdy takto prakticky a konkrétně. Začínám to postupně implementovat do své práce i osobního života, a funguje to. Školení samo o sobě bylo podáno perfektně. Tak moc jsem se dlouho nenasmál a celou dobu byla uvolněná a přátelská atmosféra. (Pavel)

Paní Bystroňová je skvělá přednášející, která ve mě vzbudila zájem o něco, co jsem si myslela, že vždycky půjde mimo mě. Řekla nám spoustu praktickým frází, které můžeme použít konkrétně v naší situaci. (Radka)

Školení maximálně splnilo očekávání. Dalo nám svěží vítr do plachet. Pomohlo se nám dívat na naši práci se zákazníkem z jiné perspektivy, vnímat každého zákazníka jako zkušenost a příležitost zlepšovat se v komunikaci a v pochopení jednotlivých typů lidí, což je dovednost, která se hodí v jakémkoli kontaktu s člověkem, a navíc šetří stres a nervy ze zbytečných konfliktů, což v naši práce velice oceníme. Pro mě jako manažera týmu bylo školení navíc přínosné i v tom, že jsem mohla lépe poznat své kolegy, a pochopit, jak s nimi komunikovat, jak řešit problémy a jak je motivovat. (Nikola)